Välkommen

Välkommen

Här kommer du kunna följa de två unga haflingerherrarna Nispero och Bisko. Deras uppväxt, utbildning, små och stora äventyr.

För mig – en dagbok över händelser och framsteg.

För dig – underhållning och historier om två lintottars upptåg.

torsdag 1 augusti 2013

Hålla tumme

Idag börjar ponny-SM i hoppning hos Årsta-Runstens Sportryttare. Quesas son och Mirras morbror, den fantastiske Knappekullas Waquero kommer att delta i kategori C. Så i helgen kommer jag endast att kunna bruka en av mina händer, eftersom den andra konstant kommer att ha tummen hårt pressad mitt i handen.


För den som vill delta i spänningen går hela kalaset att följa online hos Equipe.

1 kommentar:

Evelinn Bladström sa...

Fy så tråkigt att jag missade er. Jag kom när d-ponnysarna började och såg inte till min favoritras efter det... :(
Gick det bra för er??