Välkommen

Välkommen

Här kommer du kunna följa de två unga haflingerherrarna Nispero och Bisko. Deras uppväxt, utbildning, små och stora äventyr.

För mig – en dagbok över händelser och framsteg.

För dig – underhållning och historier om två lintottars upptåg.

söndag 17 november 2013

Rund

Inbillar mig att Mirras mage börjar se lite fölrund ut. Hoppas innerligt att det inte bara beror på för stora portioner av hösilage eller frånvaro av motion. Hur som helst var veterinären här i början av veckan, med en spruta mot abortvirus.
Mirra och magen i den hopplösa 
novemberleran.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hej!
Jag surfade runt för att titta lite på fina Haflinger och hamnade hos dig. Den enda haflingern jag har känt närmre sen tidigare är Marquesa som stod hos mig här i Halmstad för några år sen. Vilken slump att hamna här där Qesa fanns på sidan. Hon var så fin :)
Är du Rebecca som hade Marquesa då?

Hör gärna av dig till mig :) Vore kul att höra hur allt har gått för dig!
Jag håller på med ett projekt som involverar haflinger och det vore toppen ifall jag kunde få kolla av några saker med dig gällande rasen.

Gott nytt år!
Jenny

Jenny sa...

Blev så glad över att se Qesa igen att jag glömde ge min mailadress ifall du vill kontakta mig...

jennysigvardsdotter@yahoo.com