Välkommen

Välkommen

Här kommer du kunna följa de två unga haflingerherrarna Nispero och Bisko. Deras uppväxt, utbildning, små och stora äventyr.

För mig – en dagbok över händelser och framsteg.

För dig – underhållning och historier om två lintottars upptåg.

onsdag 4 januari 2012

En regnig januarikväll

För att inte förvirra någon, kör jag på med samma koncept som vid de förra månadsbilderna. Det vill säga blött, lerigt och beckmörkt. Som topping på lerkakan drog kamerabatteriet sina sista suckar, och jag kunde alltså inte vänta ut några hyfsade uppställningar från småpojkarna. Fort och suddigt, paparazzistyle.

Nispero

Bisko

Ungefär såhär se de alltså ut en januarikväll, när de precis har räddats in från storm och alldeles för mycket regn.

Mätstickan visade cirka en centimeter plus för båda småpojkarna. Vilket ger följande:

Nispero: 130 cm

Bisko: 121 cm

4 kommentarer:

Jessica sa...

Svar på kommentar:

Tack så mycket Rebecca!
Vilka fina föl du har, tack detsamma.

Tack för din kommentar och hoppas du kommer fortsätta att läsa min blogg!

Kram

Patricia sa...

Vilken fin blogg du har! Ska bli kul att följa er! =)

Patricia (Poison-heart)

Linda sa...

Sv; Haha, ja han är bra söt! Min lilla tomte =)

Detsamma! Det finns på tok för några haflingers som används till ridning och tävling. För de passar ju verkligen till det mesta! =)

Riktigt söta småttingar du har! Ska du behålla dem som hingstar? =)

Ulrika sa...

Din blogg (och dina lintottar) är underbar(a)!

Ulrika/utte