Välkommen

Välkommen

Här kommer du kunna följa de två unga haflingerherrarna Nispero och Bisko. Deras uppväxt, utbildning, små och stora äventyr.

För mig – en dagbok över händelser och framsteg.

För dig – underhållning och historier om två lintottars upptåg.

tisdag 8 april 2014

Ångerfull

Ångrar bittert att jag gav mig på Bisko med klippmaskinen. Med bara några dagar kvar till avelsvärderingen finns det ingen chans att han hinner fälla och bli fin. Ångrar, ångrar, ångrar...

I förra årets fina sommarkostym.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Var glad att du behöll Nispero naturell!
Britta

Jenny sa...

Åh det är så svårt när de är sådär mitt emellan vinter- och sommarpäls. Då är det lätt att man tar fram klipparen....

Jag håller tummarna för er alla tre på premieringen!

Lycka till !!

Patricia sa...

Ska bli kul att se dina fina pojkar imorgon!
Lycka till!!